Vážení návštěvníci,

rozhodl jsem se vytvářet novou mini-sérii článku „snad opravdu jen mini-sérii“ o postupně životem nabitých ne zrovna moc pozitivních zkušenostech. Tyto zkušenosti pramenní jak z osobního tak i firemního života. Osobně se domnívám, že je velmi důležité číst i o neúspěchu a nebýt věčně obklopen jen samými super pozitivy. Rád bych věřil, že je možné, se poučit z chyb druhých a proto mi dovolte sepsal pár svých špatných zkušeností a třeba v samotném výsledku i mých chyb a nepozorností. Bylo by skvělé, našel by se mezi čtenáři byť jediný člověk, kterému by tyto články v budoucnosti pomohly.

AAA Auto International a.s.

V polovině dubna 2016  jsem vyhlédl na internetových stránkách www.aaaauto.cz ix35 za rozumnou cenu 310tis. Kč, měl jsem to štěstí, že byla doposud volná a dokonce se nacházela v Praze. Nelenil jsem ani chvilku a vydal se ještě ten den osobně na prodejnu. Auto mi bylo předvedeno, zkušební jízdu jsem absolvoval, z mé strany panovala absolutní spokojenost. Bohužel v momentě usazení k prodejci vše rychle vyprchalo. Auto jsem bral na úvěr s tím, že jsem 30% měl připraveno k platbě. Vzniklo několik nepříjemných situací, o kterých bych Vás rád informoval.

  1. Během jednání vyplynulo, že na prodejních web stránkách byla „prý“ chyba a auto nestojí 310tis. ale 410tis. avšak částka 310tis. byla taktéž uvedena na prodejním papíře přímo u daného auta. Upřímně již v tento moment jsem měl se zvednout a hned odkráčet. Jelikož se mi auto nesmírně líbilo, čekal jsem jak se celé situace vyjasní. Prodejce se omluvil a nabídl snížení ceny o 30 tis. Jak jsme již uvedl, auto se mi skutečně zamlouvalo a tak jsme byl ochotný jednat dále.
  2. Přišlo jednání o úvěrovou smlouvu a podmínky. Jelikož bylo auto cca. o 70 tis. dražší, než jsem původně se domníval a tím pádem se bral vyšší úvěr, probíhala domluva na výši úvěrových splátek. V jeden moment jsem chtěl odstoupit od celého prodeje, neboť výše splátek mi přišla pro mě neuchopitelná… avšak v ten moment se prodejce zvedl a odešel a místo něho přišel chlap jak hora s pleší a začal se mnou smlouvat vcelku nekompromisním způsobem. Asi velmi šikovný prodejce s max. vlohy dotlačit do koupi nerozhodnuté zákazníky.. padaly návrhy na různé výšky splátek, které však byly dle jeho slov platné pouze v momentě nabídky. Nevím, zda-li vůbec takový termínus technikus je možný, ale očividně ano. Celý nákup se odehrával cca. hodinu před zavírací dobou, tzn. nebudu lhát ale bylo velmi znatelná snaha o dokončení obchodu ještě ten den „zvláště, když i můj otec byl odvezen jejich kurýrem pro mojí připravenou hotovost asi 32 km a zpět“.
  3. Auto jsem kupoval na svojí rodinnou firmu, kdy jsem od začátku požadoval více nabídek od více úvěrových společností… byla mi předložena pouze jedna… od SautoLeasing.
  4. Úvěr jsem si bral z důvodu, abych měl jistou, že auto bude ve vlastnictví společnosti… avšak bohužel v mé nevědomosti a za všech těch situací výše popsaných jsem podepsal a později se dozvěděl, že ve velkém technickém průkazu nadále zůstane vlastní úvěrová společnost. Ano, zde došlo k pochybení z mé strany, mě jsem důkladněji číst veškeré řádky úvěrové
    smlouvy. Budiž mi do příště výstrahou. Jen mě mrzí, že na takto důležité informace nedochází ze strany prodejce k upozornění. Stačilo by na ty nejdůležitější. Nikdo z nebe nespadl a nemá hned právnické vlohy, aby byl schopen během velice krátké chvíle posoudit všechny dopady těch či oněch drobně napsaných odstavců. Ale jak píši, budiž poučení pro příště…

Výše uvedený text, jsem si taktéž dovolil poslat na ombudsmana, kterým se AAA auto troufá pyšnit. Doplněný o níže uvedené řádky:

Asi nemohu čekat již žádnou satisfakci ani cokoliv jiného… ale rád bych se zeptal, zda-li jste se někdy s podobným zacházením nebo pochybením setkal. Věřím, že tento text bude pro Vás alespoň námět na to, jak lépe zlepšit stávající služby, tak aby klient byl pro Vás priorita a obdržel vždy veškeré důležité informace, bez zkreslujících faktorů. Upřímně mám dojem, že tato zkušenost mi zavřela dveře k dalším obchodům s Vaší společností. Taktéž je zcela jasné, že ani jakékoliv doporučení z mé strany již nemůže vzniknout ba naopak vzniknou upozornění na zkušenosti vzniklé při mé koupi. Jak jistě chápete, to však nevrhá dobré světlo na Vaši společnost. Pevně však věřím, že vy jako zastánce kupujících máte určité páky, které mohou na základě připomínek společnost posouvat blíže ke klientům.

Jak to celé dopadlo?

Pár dní na to mi volal kdosi z áček a omluvil se za jednání obchodníků a nabídl mi zaslaní slevové knížečky na jejich produkty. Upřímně nabízené knížečky jsem bral jako výsměch, u mně áčka tímto naprosto skončili… postupně jsem na internetu dočítal i o dalších takto napálených. Můj otec bohužel nedbal rady a nedávno si tam pořídil taktéž auto. Záhy zjistil přes CEBIA, že byl stočený tachometr o 200tis. vzhledem k tomu, že překročil nějaký rádoby limit 50 km, nebo kolik to přesně je, odmítli mu auto vrátit. Rozumíte tomu?   Nezlobte se na mně, ale takto by se firma neměla chovat ke svým klientům, používá praktiky neslučující se s dobrými mravy. DEJTE SI PROSÍM OBROVSKÝ POZOR, POKUD SE ROZHODNETE ZDE NAKUPOVAT!